By WACSOF-FOSCOA 19 October, 2021 69

VEUILLEZ-VOUS  RÉFÉREZ CI-DESSOUS POUR LIRE EN FRANÇAIS

On behalf of African Child Policy Forum (ACPF), African Partnership to End Violence against Children (APEVAC) and West African Civil Society Forum (WACSOF), we hereby invite you to the West Africa Regional Dialogue on ending violence against children, organized under the theme “Towards an Africa free from Violence against Children”. It will be attended virtually by high-level government officials, representatives of regional communities, international and national civil society organizations.

Please register in advance for this regional dialogue via the link below.

We look forward to having you.

ACPF EVENT BANNER ENGLISH 20TH OCTOBER2

Au nom du Forum africain sur les politiques de l'enfance (ACPF), du Partenariat africain pour mettre fin à la violence à l'égard des enfants (APEVAC) et du Forum de la Société Civile de l’Afrique de l’Ouest (FOSCAO), nous vous invitons au Dialogue régional ouest-africain sur l’élimination de la violence à l'encontre des enfants, organisé sous le thème « Vers une Afrique sans violence à l'égard des enfants ». Il réunira virtuellement de hauts responsables gouvernementaux, des représentants des communautés régionales, des organisations internationales et nationales de la société civile.

Veuillez vous inscrire à l'avance pour ce dialogue régional en suivant le lien ci-dessous: https://us06web.zoom.us/webinar/register/WN_UhQtQ2S_QgCKMHyLpC9sHw

Nous nous réjouissons d 'avance de votre participation.

ACPF EVENT BANNER french